פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולות עם טכנולוגיה עדכנית, מהסוג החשמלי? יש דבר כזה! פרגולות אלומיניום חשמליות משלבות את עמידות האלומיניום עם נוחות הפעולה הממונעת. הן מציעות לבעלי בתים, בעלי גינות ובעלי עסקים גם יחד, רמה חדשה של איכות, עיצוב ונוחות.

פרגולות אלומיניום חשמליות – נותנות לכם יותר 

  1. פונקציונליות ממונעת – פרגולות אלומיניום חשמליות כוללות מנוע חשמלי אמין. הוא מאפשר לכוונן ללא מאמץ את הגג או הרפפות ולעיתים אף רכיבים אחרים כמו לוחות צד. זה מאפשר לכם שליטה בהצללה, באור ובאוורור.
  2. עמידות גבוהה בפני מזג האוויר – פרגולות אלה, העשויות מאלומיניום עמיד, עמידות מאוד לתנאי מזג אוויר קשים. מקבלים שילוב של עמידות גבוהה ונוחות שימושית מקסימלית. 
  3. עיצוב הניתן לבחירה אישית – פרגולות אלומיניום אלו זמינות בשפע של עיצובים, צבעים וסוגי גימור. כלומר תוכלו לבחור אותן בדיוק לפי הטעם והצרכים שלכם. 
  4. קלות תחזוקה – פרגולות אלו לא זקוקות כמעט לתחזוקה, ודורשות רק מעט ניקוי מזדמן עם מים וסבון כדי לשמור על המראה החדש והמרהיב שלהן.
  5. יעילות אנרגטית – דגמים רבים מגיעים עם מנועים חסכוניים באנרגיה וניתן לשלב אותם במערכות בית חכם. 
  6. תכונות אבטחה – חלק מהסוגים של פרגולות אלומיניום חשמליות כוללים אמצעי בטיחות מובנים, כגון חיישנים שעוצרים את הפעלת המנוע אם מתגלה מכשול, ומבטיחים את בטיחות המשפחה וחיות המחמד שלכם.

אפשר לומר כי פרגולות אלומיניום ממונעות מייצגות את השלב הכי מתקדם באבולוציה של פתרונות הצללה וקירוי.
עם הפונקציונליות הממונעת, עמידות בפני מזג האוויר, עיצוב הניתן להתאמה אישית ומגוון יתרונות אחרים, אין פלא שזו בחירה חכמה, יפה, איכותית ונוחה לשימוש.
פרגולה מאלומיניום עם פונקציה חשמלית מתאימה לגינות, חצרות, מרפסות, גגות ועסקים גם יחד.

סוגי פרגולות נוספות

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום רפפות

פרגולות אלומיניום רפפות

פרגולות אלומיניום דמוי ברזל

פרגולות אלומיניום דמוי ברזל

דילוג לתוכן